GDPR

Zásady zpracování osobních údajů a jejich ochrany
dále jen: „Zásady“

Kdo jsme?

Naše zákonné identifikační údaje jakožto správce a zpracovatele osobních údajů jsou následující:

i42, a.s.
IČO: 06981917
DIČ: CZ06981917
Spisová značka: B 23341 vedená u Městského soudu v Praze Den zápisu: 23. března 2018
Sídlo: U Kamýku 284/11, Kamýk, 142 00 Praha 4


Pro koho jsou Zásady určeny?

Zásady se týkají zpracování osobních údajů Vás, jakožto subjektů údajů, kteří byli na tyto Zásady odkázáni v komunikaci s námi.

Prostřednictvím webových stránek i42.cz nedochází ke zpracování žádných osobních údajů.

Jakožto správce a zpracovatel Vašich osobních údajů prohlašujeme, že veškeré tyto údaje považujeme za důvěrné a že s nimi budeme nakládat v souladu s platnými právními předpisy v oblasti ochrany osobních údajů, neboť ochrana Vašich osobních údajů patří mezi základní zásady, kterými se při našem podnikání řídíme.

Kontaktní údaje správce:

e-mail: contact@i42.cz

Jaké údaje sbíráme a zpracováváme?

V závislosti na účelu zpracování a za dále v těchto Zásadách uvedených podmínek o Vás sbíráme, spravujeme a zpracováváme následující osobní údaje:

  • identifikační údaje, zejména jméno a příjmení, DIČ a v případě uchazečů o spolupráci i další údaje v rozsahu uvedeném v životopisech uchazečů příp. dalších dokladech nezbytných pro zajištění příležitosti pro uchazeče,
  • kontaktní údaje, zejména telefonní číslo, adresu elektronického kontaktu, kontaktní adresu, případně č. bankovního účtu,
  • případně další údaje, o jejichž zpracování je subjekt údajů vždy výslovně nejpozději k okamžiku jejich zpracování informován.

Proč údaje zpracováváme a jak je využíváme?

Některé Vaše osobní údaje můžeme zpracovávat i bez Vašeho souhlasu:
o Vámi poskytnuté identifikační údaje pro účely elektronické komunikace (zejména e-mailem), a to pro účely našeho oprávněného zájmu tyto Vámi poskytnuté údaje za účelem vzájemné komunikace zpracovávat,
o Vámi zveřejněné kontaktní údaje za účelem našeho oprávněného zájmu oslovování potenciálních uchazečů o pracovní příležitosti,
o identifikační, kontaktní a případně v nezbytném rozsahu další osobní údaje o Vás, jakožto osobách jednajících za obchodního partnera naší společnosti (tj. zejména zástupců našich zákazníků a jiných obchodních partnerů), a to za účelem jednoznačné identifikace pro plnění smlouvy a pro provedení opatření přijatých před uzavřením smlouvy (tj. v rámci jednání předcházejících uzavření smlouvy ve formě zpracování poptávek, nabídek, návrhů smluv apod.) a následně pro ochranu našich práv a právem chráněných zájmů (např. pro účely vedení sporů o splnění smlouvy) vč. vedení databáze zákazníků a jejich kontaktních osob,
o Vaše údaje v nezbytném zákonném rozsahu pro plnění našich zákonných povinností (zejména identifikační a kontaktní údaje pro vystavení, zaúčtování a archivaci smluv, objednávek a daňových dokladů pro vedení účetnictví apod.).
Pokud jste uchazečem o pracovní příležitosti, které Vám zprostředkováváme, pak pro zpracování některých osobních údajů pro některé účely potřebujeme Váš souhlas, tyto údaje i účel zpracování jsou vždy uvedeny v souhlasu, který poskytnete. Takto potřebujeme Váš souhlas:

  • za účelem vedení databáze uchazečů o spolupráci,
  • za účelem předání Vašich osobních údajů potenciálním zájemcům o Vaše služby,
  • za účelem zasílání aktuálních nabídek pracovních příležitostí od potenciálních zájemců o Vaše služby,
  • z dalších důvodů, které Vám případně sdělíme před zpracováním údajů.

Jak údaje získáváme?

Údaje získáváme s ohledem na smluvní charakter vztahu s Vámi zásadně na základě Vašeho dobrovolného poskytnutí těchto údajů. K zajištění přesnosti a aktualizace osobních údajů můžeme tyto údaje sbírat resp. aktualizovat na základě informací od subjektů údajů, od třetích stran, případně pomocí veřejných zdrojů (internet, veřejné rejstříky apod.).

Jak údaje zpracováváme?

Vámi poskytnuté údaje zpracováváme elektronickou formou a v této formě jsou uchovány. Životopisy předané uchazeči o pracovní příležitosti nejsou tištěny a jejich obsah není vytěžován, nedochází ani k profilování.
V listinné formě jsou osobní údaje zpracovávány ve výjimečných případech (např. uzavřené smlouvy).
Přístupy ke zdrojům osobních údajů (vč. poštovních serverů) jsou realizovány zabezpečeným připojením a chráněny přístupovými právy s unikátními hesly oprávněných uživatelů. Všechny tyto systémy jsou standardní produkty, jejichž poskytovatelé garantují zajištění souladu zpracování dat s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) (dále jen „GDPR“).

Jak údaje chráníme?

Osobní údaje jsou pod stálou elektronickou a procedurální kontrolou zajištěnou prostřednictvím technických a organizačních opatření. Osoby, které s Vašimi osobními údaji přicházejí do styku v rámci plnění svých pracovních či smluvně převzatých povinností, jsou vázány zákonnou nebo smluvní povinností mlčenlivosti. Právo na ochranu osobních údajů Vám zaručuje zákon č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a GDPR. Technická opatření jsou pravidelně nejméně 1*ročně bezpečnostně testována, organizační opatření jsou prověřována a zajišťována průběžně.
V případě, že jsou osobní údaje uchazečů o pracovní příležitosti předávány potenciálním zájemcům o jejich služby, jsou data předávána bezpečným způsobem, a to pomocí zabezpečené elektronické komunikace (e-mailově).

Jak dlouho údaje uchováváme a zpracováváme?

Osobní údaje jsou zpracovávány po dobu, dokud trvá právní důvod jejich zpracování, případně nedojde-li k ukončení zpracování z jiných zákonných důvodů. V případě souhlasu dále zpracování trvá, dokud nebude souhlas s jejich zpracováním odvolán a nebude-li pak současně existovat jiný právní důvod pro další zpracování.
I v případě, že jste udělili se zpracováním osobních údajů souhlas, budou Vaše osobní údaje zpracovávané za účelem nabídky pracovních příležitostí uchazečům zpracovávány po dobu maximálně 5 let, ledaže poskytnete souhlas s prodloužením doby zpracování.
Po skončení doby zpracování (odpadnutí právního důvodu zpracování) budou Vaše osobní údaje nevratně zlikvidovány případně anonymizovány.

S kým údaje sdílíme?

Údaje sdílíme z následujících důvodů:

  • se státními orgány, resp. dalšími subjekty v rámci plnění zákonných povinností jako jsou orgány dohledu, orgány státní správy apod.,
  • v případě, že jste v postavení uchazeče o pracovní příležitosti, pak na základě Vašeho souhlasu i s potenciálními zájemci o Vaše služby,
  • externími subjekty, které provádějí zpracování na základě příslušné smlouvy o zpracování osobních údajů uzavřené s naší společností,
  • poskytovateli dalších aplikací a systémů, kteří údaje nezpracovávají, ale mohou jim být za smluvně vymezených podmínek v rozsahu nutném k plnění služby zpřístupněny,
  • s Vaším případným souhlasem i jiné subjekty.

Rozsah poskytnutých či zpřístupněných osobních údajů je vždy omezen na údaje nezbytné pro naplnění účelu a poskytnutí závisí na právním základu zpracování.

Nepředáváme osobní údaje příjemcům v třetích zemích (mimo EU) nebo mezinárodní organizaci.

Jaká Vám garantujeme práva?

Máte zejména právo:

  • požadovat přístup k osobním údajům,
  • na opravu údajů,
  • na výmaz údajů,
  • na omezení zpracování,
  • na přenositelnost osobních údajů,
  • vznášet námitky proti zpracování,
  • kdykoliv odvolat svůj souhlas ke zpracování.


Jak můžete uplatnit další svá zákonná práva?

Požadované úkony provedeme v zákonem stanoveném rozsahu na základě Vaší žádosti. Jakékoliv Vaše žádosti, námitky, oznámení změn údajů a další Vaše požadavky přijímáme na adrese contact@i42.cz.

Jsou-li žádosti subjektů údajů zjevně nedůvodné nebo nepřiměřené, zejména protože se opakují, můžeme Vám účtovat poplatek v přiměřené výši nebo můžeme odmítnout Vaší žádosti vyhovět.

Dále máte právo podat stížnost u Úřadu na ochranu osobních údajů.

Tyto Zásady zpracování osobních údajů a jejich ochrany nabývají účinnosti dne 25.5.2018.